Sångerska och sångpedagog

måndag 29 april 2013

Nu är det vår och snart är det maj!

Galet vad snabbt tiden går! Sista april imorn och sen är det typ sommar!

Helt underbart skönt!

Igår ställde hon sig upp! Hon drog sig upp vid bordet och stod där en liten stund innan hon tyvärr ramlade i golvet! Allt blev dock bra igen efter lite pussar och kramar!

Igår var jag med på en vårshow här i Björklinge! Barndansgrupperna Funky kids och Blizz hade avslutning och jag sjöng en sång och promotade min verksamhet. Har nämligen tänkt dra igång "på riktigt" l höst! Barnkör, ungdomskör, enskilda lektioner och mindre grupper har jag tänkt mig! Verkar finnas ett intresse för det var en del som skrev upp sig på intresseanmälan!

Det var också riktigt kul att få sjunga igen, även om sången kanske inte riktigt är "jag". Tänkte att jag skulle välja något som passar målgruppen och då blev det Euphoria!

Idag eldar Olle en massa gammalt tjafs från trädgården. Skönt att bli av med. Jag och Lovisa softar inne och leker.

Bjuder på lite bilder.











Inga kommentarer: