Sångerska och sångpedagog

torsdag 4 april 2013

Kärlek

Förlåt, Olle, men jag kunde bara inte låta bli! Ni är så underbara!

I natt har Lovisa legat tätt tryckt tryggt mot sin pappas trygga famn. Hur mysigt som helst och jag blir avis på den båda!

För nån vecka sedan tog vi bort babynestet från sängen och sedan dess har Lovisa varit som en propeller! När hon låg i nestet låg hon still på rygg så det är en stor skillnad! Nu snurrar hon runt, både vaken och sovandes!

Älskar verkligen att ligga och kika på dem! Mina älskade!

Idag ska vi till veterinären med skruttarna så de får sina vaccinsprutor!

Klockan är sju och jag har legat vaken en timme. Igår la vi oss halv tio så det är ju inte så knepigt! Lovisa har sovit oroligt och jag tror att det är för att det poppar upp tänder! Flera på g! Har sett en fjärde i överkäken! Stortjejen!

Sa jag att hon kan krypa framåt? Det går inte fort och tekniken är så där men hon tar sig framåt! Började nästan böla igår när hon kröp mot mina utsträckta armar! Älskade unge!

Borde tvätta men vill inte riskera att väcka dem.. Kanske somnar om istället! :)

Inga kommentarer: