Sångerska och sångpedagog

måndag 8 april 2013

Fullspäckad tisdag

Imorn ska vi till Ackis med Lovisa. Hennes allergiläkare hittade nåt blåsljud som han tyckte vi skulle kolla upp och imorn är det dags. Jag försöker att inte tänka på det så mycket, och läkaren sa att det inte var nåt problem, men man är ju som man är.

Fick en återbudstid och det tackar vi för! Är tydligen lång kö annars!

Jag har också bokat tid för min årliga (!) klippning och imorn är det alltså dags! Har lite tankar och idéer men vi får se hur det blir. Vill spara längden iaf när jag nu lyckats få det så här långt.

Sen är det lite annat fix och sist babysim. Är ju tisdag idag. Hoppas det går bra denna gång också!

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan i säng. Lovisa har somnat på soffan och vi får bära över henne sen. Söt! Trött och utmattad efter allt krypande! Hur duktig som helst!

Sov gott!

Inga kommentarer: