Sångerska och sångpedagog

fredag 26 april 2013

Mässa

Även om det är en bit kvar drömmer jag om den dag då jag har orken att jobba som vanligt igen. Älskar ju verkligen mitt jobb men får inte enbart positiva känslor när jag tänker mig själv i en jobbposition just nu.

Det går dock framåt och även jag måste ju tänka framåt och därför har jag nu tvingat iväg mig på en egenföretagarmässa på ukk. Känna jobbigt med alla människor men jag måste försöka tänka framåt och ta små steg som ändå förhoppningsvis leder framåt! Detta är ett sånt.

På söndag ska jag ta ett till när jag ska vara med på en Funky kids-avslutning här i byn. Drömmen är att ragga elever till en barngrupp i höst. Har dock inte orkat leta lokal och så ännu, men måste ju ha ett underlag också! Håller tummarna för att allt blir bra! Helst igår!

Nu är jag snart inne i stan. Pulsen stiger men jag SKA fixa detta!

Puss och kram!

Inga kommentarer: