Sångerska och sångpedagog

lördag 13 april 2013

Ja jösses..

Beundrar alla ensamstående föräldrar med enskild vårdnad! Hur får ni nåt gjort??

Jag har varit ensam en dag, och inte ens det eftersom jag haft besök av fina Elin och Marcus, och jag är sluuuut!! Det är intensivt!

Speciellt när hon är gnällig och man inte lyckas lista ut vad hon vill. Man vrider ut och in på sig själv för att försöka ta reda på det men alla försök är ofruktsamma.

Nu har iaf besöket åkt hem och hon har somnat i sängen efter saga, godnattvisa och nattflaskan.

Det är en massa tänder på G och med det kommer hennes magproblem. Hon blir nämligen alldeles hård i magen av nån anledning. Tänderna i överkäken är på väg. Har sett tre, eventuellt fyra! Det går så snabbt!!

Jag softar lite i soffan, tar vara på varje sekund. Vet att det kan komma en dum mardröm när som helst och vecka min prinsessa ur sömnen.

Börjar känna av att jag inte riktigt fick äta min middag eftersom det var mitt i värsta gnälligheten. Borde kanske styra upp nåt.. Eller sova? Är rätt trött!

Imorn kommer mormor på besök. Jättekul och jätteskönt!

Olle är nere i Skåne och städar ur dödsboet inför försäljning. Saknar honom massor och tycker att vi varit ifrån varandra tillräckligt länge nu!

God natt och sov gott alla mina läsare!



Inga kommentarer: