Sångerska och sångpedagog

måndag 15 april 2013

Helgen!


Nu har vi precis vinkat av mormor och tagit oss hem igen! Lovisa var inte alls på humör för att åka buss och var gnällig och skrek nästan hela vägen. Ungefär 500 m hemifrån somnade hon och nu sover hon vagnen på altanen. Lillskruttan!

Helgen har gått snabbt samtidigt som det gått såååå långsamt! Som tur är är Olle på väg hem nu!

I lördags morse for han och den dagen fick vi sällskap av Elin och Marcus.

På söndagen hade vi folk här nästan hela dan! haha! Hanna och Erik tittade in på väg hem från Stockholm och sedan var det dags för mormor att göra entré! Det är så roligt att hon kommer hit, vill ju att Lovisa ska få en chans att komma sin mormor lika nära som jag var min mormor! Det tar kortare och kortare tid att bli kompis! :)

Vi passar på att äta räkor när inte pappa är hemma. Han gillar ju inte sånt! Gick OK att ha räkfrossa utan mjölkprodukter också! Det enda som saknades var osten. Men det får bli nästa gång!

Idag tog vi en sväng på stan innan mormors tåg skulle gå. Så mysigt att strosa runt i butiker. Köpte bara liiiite på rean, men säg inget till pappan! :D Reashopping fååår man faktiskt göra hur mycket som helst! Är det 2 för 1 så är det ju! Hittar dock aldrig nåt åt mig, som vanligt!

Uj uj, nu vill jag bara ha hem min man!

Och golven är nystädade! Tack kära mor! <3 nbsp="" p="">
Klappa lite!


Bustjej har tjejkväll med kex. 


Mammas älskling i nya mössan. Vink-vink!


Lovisa och mormor myser


Lovisa är på donken! Fick dock inte smaka.


Grabbarna vaktar den sovande prinsessan


Pappa har lyft! 


Lovisa på promenad med Hanna!

Inga kommentarer: