Sångerska och sångpedagog

onsdag 2 juli 2008

Smpi!

Det börjar bli verkligt nu! Fick ett brev innehållande bland annat en kåravgiftsräkning! haha. och någon slags schema! Förstår inte ett skvatt, men jag antar att det ger sig! Kände igen ett par titlar på litteraturlistan så det känns ju bra!

E, får jag låna din Philip Hwang, utvecklingspsykologi? =)

Jag är såååå peppad! Detta kommer att bli bra, det känner jag på mej! Hoppas böckerna finns i Uppsala. Då kan man ju redan nu skaffa det som behövs!

Blir aldrig klar med packningen! Det är ju aptrist att packa!! Men tur att inte O följde mitt råd och packade ner lite saker! DET ÄR KNÖKFULLT!! Packar skor och dator i ryggsäcken och måste ändå förmodligen lägga lite saker i handväskan! Herregud..

Saknar dej redan, O!

www.smpi.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska du till SMPI kan du köpa din kurslitteratur genom deras avtal med Academus Not o Bok och får 10% rabatt. Billigare än att köpa från Akademibokhandeln eller liknande. Lycka till!