Sångerska och sångpedagog

måndag 7 juli 2008

Hellre SR än reklamradio!

Hemma i Uppsala igen nu efter nästan en vecka uppe i norr! Hade två gig och det var underbart! Min hals har börjat krångla lite bara, men jag hoppas inte att det är så farligt! Vill bara sjunga hela tiden, är det någon som orkar lyssna?

Sen var det en heldag med shopping inför lördagens fest! Fick en klänning i födelsedagspresent och en som hejdå-present! Perfa! Lindex was the shit!

Köpte detta linne själv! Svårt med bh bara... men men!

Lindex Shop Online - Linne

Här är min "födelsedagspresent" som jag själv valde ut! =)

Lindex Shop Online - Klänning

Det tredje plagget finns visst inte på hemsan, eller så är det jag som är blind!

På lördagen hade vi kalas! Riktigt soft och mysigt! Bra med partytält i den svenska, regniga sommaren.

Söndagen var soft den med. Klättrade upp för slaggberget för första gången i mitt tjufemåriga liv! Trodde det skulle ta längre tid men vi var uppe på fem blanka! Skitbra!!!

Nu är jag vaken tidigt för jag är aspepp på att åka och träna! Har längtat sedan jag var där (eller inte hann åka dit) sist! Har gått ner i vikt under de här dagarna hemma! Väger nu som en radiokanal som sänds från SR och inte som den där skräpkanalen som jag vägde som förut! Det känns skönt! Har ju ätit mat och skit hela helgen så det känns som en liten seger!

Ska kanske starta en ny diet: Melondieten!!

Vädret idag suger ju elefantpung! Skittråkigt! Men jag SKA iväg!! Äta lite mera melon kanske?

1 kommentar:

Anonym sa...

synd att vi inte hann ses nåt :( hade varit jättekul. Nu åker jag bort på torsdag sen kommer jag inte hem på gud vet hur länge. Saknar dig iaf. KRAM