Sångerska och sångpedagog

torsdag 10 juli 2008

Gottisar!

Ett inlägg som bjuder på ömsom gottor, ömsom bajsmackor!

Var och repade idag. Gick rätt trögt. Jobbigt. Kände mej bara massa dålig.. :( Sen tränade vi och det var skönt iaf. Men jag var lite dålig där med. Blev bara 30 min på crosstrainern. Kan dock skylla ifrån mej för jag satt och väntade på att få hoppa upp, men ingen blev ledig!

När jag cyklade hem satte jag på Israel Kawanmanamanamanaoole och drog iväg i solnedgången. Blev så peppad att jag drog iväg på en cykeltur. Det var fett najs. Tog lite bilder med min coola mobil som helt plötsligt blivit ännu bättre! När jag kom hem såg jag till att förse den med lite flera bra låtar!


Solen och en skylt


Domkyrkan långt där i fjärran



Nu är det SATC på tv och det är fantastiskt bra. Även fast man sett avsnitten en miljon gånger redan! Det gör ingenting. Är så glad åt skofrälsta! =) Har lovat mej själv (och jag hoppas att det är ok!) att få köpa ett par skor om vågen pekar neråt efter helgen!

Vad tror du om det, O?? :)

_____________________________________________________________________________________

Inga kommentarer: