Sångerska och sångpedagog

måndag 7 juli 2008

Fett med najs!

Är rätt nöjd med mig själv idag! Vaknade ju tidigt och tog mig lite senare iväg till gymmet! Först 30 minuter på crosstrainern och sedan mitt träningsprogram på maskinerna innan jag avslutade med 15 minuter till på crosstrainern! Skulle kunna hålla på mycket längre för det är såå himla roligt! Blir glad och det känns skönt i hela kroppen! Har dragit ner tempot nu för jag tog slut i orken så himla fort förra veckan. Vill hellre orka hålla på lite längre och jobbigt är det ju ändå!

Låg sedan ett skuss i solariet och drömde mig bort till varma sandstränder. När jag cyklade hem regnade det och det var väl inte speciellt kul, men ack vad stolt jag är över mig själv!

Det är väldigt skönt att spurta på crosstrainern också för där vet man iaf hur man gör för att göra rätt. Är inte riktigt bekväm med gymmaskinerna ännu och det känns mest som att jag bara lallar runt, men jag tänker att det kanske ger sej! Benmaskinerna känns bäst iaf! =)

Nu väntar badrummet på mej. Fy vad trist det är att städa. Hatar det verkligen! Skulle inte ha något emot att ha en städerska som tittade förbi en gång i veckan. Varannan vecka skulle funka det med kan jag löva! Har tagit det i etapper nu och det är väl dags att börja om när man är klar. Inte heller så kul, men vad ska man göra då?

Någon som har något tips på hur man får städningen att bli roligare???

Inga kommentarer: