Sångerska och sångpedagog

onsdag 16 juli 2008

Any day now!

Sådär ja.. Nu har jag läst ikapp Blondinbella så nu kan dagen sätta igång på riktigt...

Sover så mycket nu för tiden. Åtminstone känns det som det, men om man tänker efter så kanske de sena mornarna är helt sprungna ur de sena kvällarna. Ja, jag vet inte jag!

Har iaf bestämt mej för att åka till gymmet! Behöver 30 minuter på crossen och lite mer maskiner. Så jag kan ligga på stranden i Båstad och iaf känna att jag ju försöker göra någonting åt mej själv! =)

Roliga typer man ser på gymmet förresten! Som han den där killen som är skitbiffig överallt utom på vaderna! Han ser ut som hulken på tandpetare! Vågar aldrig gå nära honom för jag misstänker att vinddraget skulle få honom att tippa! Undrar om han studsar. Som en boll... Man kanske skulle testa ändå! =)

Jag har faktiskt världens sämsta tålamod med maskinerna! Jag gör alla saker snabbt och gör dem hellre flera gånger. 4x15 ist för 2x15 men ändå på samma tidsåtgång! Jag är för otålig. Så är det bara.

Idag är det tvätt inför hela semestervecka 1 som gäller. Lagom roligt. Neeeej!! Å jag blir allvarligt förbannad om torktumlaren fortfarande är trasig! Det står "Felanmäld 30/6" på den och det är ju längesen. Vill tumla mina strumpor! Hehe.

Nu ska jag pussas lite och packa ryggan! Måste ner och handla lite inför resan. Ni vet, sånt där roligt skit. Linsvätska. Schampo. Ja, sånt.

Puss

Inga kommentarer: