Sångerska och sångpedagog

tisdag 1 juli 2008

Frissa!

Sådär ja! Nu har jag lekt frissa med O! Blev faktiskt rätt nöjd själv! Det tar sej, men det är ju trots allt med trimmer och kam jag kör! Inte bara rakt på dock, men ändå!

Nu är det min tur! Ska slänga i svart färg! Tror jag slår på stort och använder två förpackningar faktiskt! Mitt hår är inte så långt nu, men det är ju lite tjockt och fruktansvärt svårfärgat! Det blir alltid något parti som jag inte blir nöjd med! Funderar på om man ska slänga i några slingor också.. Men imorn, typ! Tycker ju tjejerna i LA ink har så snygga hårfärger.. Mörka färger med ljusa partier, som sagt..

Har en slingblondering från förra sommaren.. Kanske skulle testa den! =)

Nu är badrummet ledigt, så here goes!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bilder camilla, bilder! vill ju se hur du ser ut:D