Sångerska och sångpedagog

onsdag 16 juli 2008

Färg!

Om ungefär 48 timmar är jag på semester med min finaste O! Älskar honom massvis! Han är så snäll och bra med mej! Vi ska till Båstad och just då, om ungefär 48 timmar, sitter vi till bords och äter sjukt mycket räkor! Räkfrossa på g och jag längtar massvis! Ska inte äta fram tills dess! Eller... kanske borde man det iaf så magsäcken blir riktigt stor! =) Älskar räkor men har aldrig varit på en räkfrossa! Hoppas de inte vill diskutera något för jag kommer vara helt fokuserad!!

Har tagit upp tvätten nu. Märkte att jag hade ovanligt mycket kläder med glada färger! Det var riktigt längesen jag var inne i ett sådant flow! Kanske hade man något linne i någon mörk färg, annan än svart, men det dominanata har varit just svart! Inte för att jag varit svartrockare, har bara trivts bäst i svart!

Märks det även på färgvalet när man mår lite bättre?

Har lagat matsäckskyckling till resan. Tog ju fram nuggets istället för filé (dumheter att inte läsa på påsarna!!) och har gjort ädelostkyckling!

Ska iväg och spela lite. Hoppas det går bättre idag! Kan inte gå sämre än sist iaf! ;)

Inga kommentarer: