Sångerska och sångpedagog

tisdag 15 juli 2008

Love light!

Var på bio idag, som jag tidigare nämnde! Såg Mamma Mia och hade inga som helst förväntningar och det var bra, för jag fick en bra upplevelse av den! Gillade den faktiskt, trots att jag varit lite halvskeptisk innan. Är inte så mycket av en musikaltjej..

Men Meryl Streep var fantastisk! Hoppas hon får lite utmärkelser för sin insats. Superroligt att höra henne sjunga. Grabbarna också, för den delen, men Meryl gav mej gåshud! När hon sjöng "The winner takes it all" fick hon för evigt en plats i mitt musikhjärta!

Måste lyssna på lite ABBA snart igen.

Om jag fick välja EN enda låt att spela av dem skulle jag välja Voulez-vous! En kanonlåt som är min favvo att sjunga! Hehe.. Får se om det slår in någon gång, har aldrig gjort det live!

Inga kommentarer: