Sångerska och sångpedagog

torsdag 17 juli 2008

Shoeaholic!

Shit vad tråkigt det är att packa! Har sagt det förr och säger det igen! Helt supertrist!! Just nu är sängen fylld av kläder som är nytvättade och har legat i ikeakassar rätt länge. Det känns ju som en start iaf, men jag är så himla sämst på att veta vad jag kommer använda och vad jag kommer behöva!!

Var iväg till gymmet idag också. O följde med! Blev inte lika mycket crosstrainer idag, men jag känner mej helt ok med det. Har varit rätt duktig på det!

Var ner och lånade lite talböcker för att ha på bilresan också! Hoppas nån av dem är rolig. Shoppade lite böcker också. Rea så det var najs! Ska läsa Gardells Ett ufo gör entré och tre böcker till!

Sen köpte jag en present till mej också.. Helt bisarrt, men det blev det femte(!!!) paret skor denna vecka!! :S Det är sjukt! Jag börjar misstänka att jag har problem.. Men de var så fina och sköna! Passar kanoners i Båstad, det är jag säker på! =)Jaja.. har breakat nyheten för O också, så han vet om det iaf..

Helt sjukt! vilket skobehov jag har!

Inga kommentarer: