Sångerska och sångpedagog

onsdag 9 juli 2008

Babyterror!!

Lagade mat idag! Hör och häpna! Blev riktigt gott och jag blev nöjd för en gångs skull! Kycklingfilé med ädelost i ugn och tagliatelle till det! Skitbra!

Idag knallade jag runt på stan med babyspya på benet! Hade glömt att lilla E kräktes på mina leggings i lördags och tog på mej dem i grodan ro! När jag kom ner på stan såg jag fläcken och mindes! Det luktar ju ingenting iaf! Haha..

Såg något väldigt konstigt sekunderna därefter. Två kvinnor, varav den ena gick med en typ treåring i barnvagn, möttes och hade tydligen inte setts på väldigt länge! Den andra kvinnan böjer sej ner och tokpussar på barnet som ser lätt förskräckt ut, milt uttryckt och flickans mamma säger något i stil med "Ja, här är lilla Ellen.. "

Märkligt! Barnet blir överpussat av en främling! Får man göra så?

Stackars liten...

Inga kommentarer: