Sångerska och sångpedagog

söndag 10 mars 2013

Vilken vecka!

Vilken vecka det har varit!

Den inleddes förra lördagen med besök av Kicki och Linus och sedan på onsdagen var det babyrytmik och mys med Kajsa och Svea. Igår lördag var det brunch med massor av vänner och barn och på kvällen var det mellofinal med Elin och Marcus! Allt på en vecka! Lägg till babysim och att Olle var en sväng till Skåne för att fixa saker efter att hans faster hastigt gått bort.

Ovanligt mycket för mig och min kropp verkar säga ifrån nu. Halsen har börjat göra ont och jag halsar Kan Jang för att försöka undvika att bli sjuk eftersom jag ska på dop på lördag! Vill inte bli sjuk men är rädd för att det är min "tur" då jag inte varit sjuk på länge!

Å vad jag längtar till våren nu! Värme och ljus är vad jag längtar efter!

I fredags blev jag uppringd av en programledare på P4 Uppland och imorn ska jag vara med på en intervju och sedan ska de spela min låt! Ska bli kul men jag misstänker att jag kommer låta som en storrökande whiskeyalkoholist med den här hesheten på morgonen eftersom det kommer vara vid 9.30! Mycket spännande!

Lyssna gärna! Kan även höras på nätet!









Inga kommentarer: