Sångerska och sångpedagog

tisdag 12 mars 2013

Läkarbesök

Idag var det då dags att träffa läkare för Lovisas mjölkallergi.

Det som står på agendan just nu är att långsamt introducera mjölk för att se hur mycket hon tål. Vi började med bebismacka idag! Vitt bröd i stavar med pyttelite Bregott och skivbar leverpastej på! Hon storgillade det och ännu ingen reaktion! Leverpastej is the shit!!

Jag ska också testa mjölkfritt en månad för att sedan gå över till laktosfritt och se om jag reagerar. Det kan nämligen vara nåt ärftligt. Många i min släkt får problem av mjölk och det kan vara mjölkproteinallergi även om man kanske tror att det är laktosen som ställer till det! Det är ju liksom två olika saker.

Han tyckte iaf att hon var en välmående bebis som växer och ser frisk ut!

Själv har jag fyllt på medicinskåpet och försöker få den här förkylningen att springa all världens väg! Tror inte att det är nån fara för helgen men det skadar ju inte att dricka Kan Jang!

Jag har sovit dåligt i två nätter så i natt gick jag och la mig på soffan när jag legat vaken ett par timmar. Somnade efter en timme. Vaknade vid sju och sedan full rulle. Nu på eftermiddagen har både jag och Lovisa sovit tre timmar! Så skönt! Inte det bästa för min dygnsrytm kanske men jag måste ju få lite sömn till sist.















Inga kommentarer: