Sångerska och sångpedagog

söndag 17 mars 2013

Jag har ett beroende...

.. och det är bebiskläder! Har spenderat många minuter med att surfa runt och titta på fina kläder som jag skulle skaffa till Visan om jag hade en bottenlös plånbok!

Den här blåvita från HM är ju fantastiskt fin! Somrigt!

Klänning

Klänning - från H&M

http://www.hm.com/se/s/04O8IH
En utställd klänning i vävd bomullskvalitet. Klänningen har en dekorativ rosett fram samt knappar i ryggen. Fodrad upptill.
H;amp;Mwww.hm.com


Denna pyjamas från Lindex var ju också alldeles underbar!
Lindex Shop Online - Pyjamas

Eller denna från Kappahl kanske?
KappAhl online shop - Jumpsuit

Stjärnor är ju underbart! Också från Kappahl!
KappAhl online shop - Body

Usch, nu måste jag sluta! 

1 kommentar:

Jana sa...

Haha. Jag har blivit likadan! Freja är inte ens 3 veckor, vi har alla kläder vi behöver i strl 50 och 56 och ändå sitter jag och kollar barnkläder :P