Sångerska och sångpedagog

söndag 24 mars 2013

Inferno!

Helvete!! Vad med folk!! Och grejer!! Och vilket rivande och slitande!!

Jag pallade 30 minuter innan jag gav upp. Orkade helt enkelt inte bära mera!

Tror jag fick med mig lite leksaker och en del kläder. Hade iaf tre påsar med mig därifrån. Hade satt ett tak på 400kr (men hade en krishunka i plånboken) och det gick på 393! Dricksade lite också då.

Hoppas Lovisa kan ha och gillar grejerna!

Hade sedan värsta turen!

Misstänkte att det skulle gå en buss från stan vid halv elva och hoppades på att hinna med den. När jag kom ut till vägen så jag dock bussen komma men var ännu en bit ifrån en hållplats. Gestikulerade lite uppgivet och det såg chauffören som i sin tur gestikulerade och undrade om jag ville med! Han stannade och fick ord som "snäll", "dagens goda gärning" och "hjälte" öst över sig.

Nu vill jag hem till mina raringar!



Inga kommentarer: