Sångerska och sångpedagog

söndag 24 mars 2013

Rookie i barnklädesloppisvärlden!

Hittade fram till slut. Valde fel väg av två möjliga men det är ok.

Lång kö när jag kom fram. Jösses! Här har vi att göra med rutinerade shoppers! Alla har ikeakassar på armen, redo att fyllas med dagens fynd. Andra, eller egentligen samma! har kaffetermosar och smörgåsar. Nån hivade upp ett par bananer.

Vad har jag?

En liten rulle avfallspåsar och en halvfull påse tuggummi! Yeiy!

Det finns ett bord med försäljning av lite fika. Några skolbarn som profiterar tror jag!

Så här såg det ut när jag kom, nu växer kön bakom mig.

Hur ska detta sluta?

Ser framför mig slagsmål om prylarna! :D

Gissa hur många män som är här.

Har sett en och han sålde kaffe.

25 minuter tills det öppnar. Tur att just min plats är i solen så jag kan jobba lite på fräknarna!

Inga kommentarer: