Sångerska och sångpedagog

onsdag 20 mars 2013

Babyrytmik och Babysim!

Idag var vi iväg igen och denna gång fick även pappa följa! En massa mammor och bebisar och så Lovisas pappa! :) Känns fint att han vill och kan och gör!

45 minuters babymys i grupp med människor jag inte känner är precis den typ av social sammankomst med "främlingar" som jag pallar och jag är glad att jag tar mig iväg. Det är också bra för Lovisa, såklart! Alltid bra att hon får träffa andra bebisar!

Igår var sista simpasset i första gruppen av babysimmet också och ääääntligen var det klockrent! Hon hade roligt, var nyfiken och hängde med på alla "övningar"! Är så glad att vi tog ledarens råd och fortsatte!

Om två veckor börjar nästa grupp, då blir hon istället en liten delfin, om jag minns rätt!

För min del verkar den här sabla sabla sabla bajs-förkylningen ha kommit tillbaka! Inget roligt alls! Läser om den dagligen på facebook och många verkar vara drabbade! Träffade en mamma ur mammagruppen på affären igår och hon berättade att hennes familj var inne på åttonde veckan! Stackars dom säger jag!! :( Hoppas de blir friska snart!

Nu ska jag hutta kanjang och proppa i mig ipren och gå och mysa med mina älsklingar! Lovisa sov tre timmar här på sen eftermiddag så hon är nog vaken lite ikväll! :) Lillsessan min!

Kärlek åt folket! Skatteåterbäring åt folket!

Och grattis till kusin C som fyller år idag! :D

Inga kommentarer: