Sångerska och sångpedagog

måndag 18 mars 2013

På väg tillbaka

Min förkylning är mycket bättre men jag är fortfarande inte tillbaka. Utmanade mig själv med mathandling idag och jag ligger nu nedbäddad i soffan och vältrar mig i självömkan! :)

Lovisa somnade vid åtta. Jättetrött och lite ledsen. Magen är inte riktigt i form igen. Stackars mitt hjärta! Hoppas alla små mjölkproteiner försvinner snabbt nu!

Imorn bitti är det läkarbesök för mig och på kvällen hoppas jag vi tar oss iväg på babysim. Full fart, får se om jag orkar, annars får de åka utan mig!

Olle är nu och repar och på söndag är det en jättespännande konsert i Missionskyrkan i Uppsala! Gå dit vetja! Jag är dock hemma med Lovisa om inget oväntat händer!

Tittade som vanligt på Familjen Annorlunda och denna gång storbölar jag! Avslöjar inte mer för att inte spoila för mycket!

När jag ser två av familjerna blir jag övertygad om att ett barn räcker! Det är så himla stökigt när man ser dem. Ett utmärkt p-medel alltså!

Dock finns den tredje familjen. Behöver jag skriva att det är värmlänningarna? Varmare familj har jag aldrig sett!! Det är livligt men inte kaos, alla tar hand om varandra och kärleken flödar! Plötsligt känns det som att msn iaf skulle kanske kunna skaffa sig om inte ett fotbollslag men kanske en hockeykedja? :D

Näe. Ett barn är helt underbart! Älskar att ha all tid i världen att ge henne! All uppmärksamhet och fullt fokus. Just nu känns det perfekt!

Nu ska jag slötitta på nåt.

Tack till alla som gillar och delar min musik! Mitt inre!

Puss och kram!








Inga kommentarer: