Sångerska och sångpedagog

onsdag 6 juli 2011

Tekniskatt verken och jobb!

Hm... Ceasar fuckade up min dator! Vet inte vad han gjorde, men han satt på tangentbordet och lyckades trycka in Fn och typ alla funktionsknappar samtidigt! Skärmen blev svart och sedan funkar inte Facebook som det ska! Trots omstart av dator både med och utan våld!

Mattes knaskatt!

Har jobbat idag! Sååå roligt! Hade två tjejer här och körde en workshop med dem! Jättekul! Vill verkligen pyssla med detta! Nuuuu!

Önskar mig en tjänst! En halvtidstjänst vore fint! Någon som har något tips?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag så en sångpedagogtjänst i Metro igår men det var heltid och i Stockholm förstås! TV3 söker duktiga sångare till ett nytt program (typ Idol tror jag).

Ha det så gott och pussa på kissarna från mig!

Kram/Marie