Sångerska och sångpedagog

måndag 11 juli 2011

Hemmafru-problem!

Dammsugaren la av!! Mitt under storstädningen! Fan vad irriterad jag blev! Kändes rent ut sagt skitjobbigt när jag insåg att jag skulle bli tvingad att plocka fram den gamla helvetes-maskinen!! Sladden är typ två meter och sugkapaciteten suger är asdålig! Hjulen snurrar inte och den välter och åker på sidan när jag sätter igång! Jävla skitmaskin!!

Varför ska detta hända nu?? Varför ska detta hända just mig??

Jag har alltid hatat dammsugning och blev såå glad när vi hittade den här ultrasilencern! Min tinnitus hatar också dammsugning och även den blev glad åt electroluxs skapelse.


Sån här, typ. Fast blå. Det är vår gamla. Värdelös! Sladden dras aldrig ut, och om den väl dras ut är den typ två decimeter lång. Sjukt ovärt! För kort handtagsgrej också. Helt igenom ovärd! Flåt, Olle. Jag vet att den var din, men jämfört med den nya, vackra, braiga är den skit!

Se så fin den nya är...


Nu hoppas vi den kryar på sig och att den är hel när vi kommer hem från Kph/Bstad. Hinner inte lämna in den så den får självläka! Alternativt lämnas in nästa vecka!

Inga kommentarer: