Sångerska och sångpedagog

tisdag 5 juli 2011

Take That!

Ja, som sagt, vi ska ju på Take That i Köpenhamn! Jag är jätteglad! Mest för att de betydde så himla mycket för mig en gång i tiden. Ska väl erkänna att betydelsen idag inte alls är lika stor, förutom när jag tänker på hur mycket de betydde en gång i livet. Snurrigt! Nostalgiska skäl till konsertbesök alltså!

Låtarna sitter iaf ännu och jag hoppas de kör en massa gamla hits! Har liksom ingen koll på de nya! Kanske borde lyssna lite iofs... Såg ett klipp från turnén med en ny låt, hela publikhavet sjunger med och jag har aldrig hört låten! haha!

Roligt att Robbie Williams är med också!

Minns att jag var alldeles förkrossad när de splittrades för då skulle jag ju aldrig få en chans att se dem live... MEN NU SÅ!! Ode to mellanstadie-Camilla!

Titta bara, vilka fantastiska bilder! Visst syns det på dem hur bra de var! :D












Mark var min favvo! Åå vad fin jag tyckte att han var! Well.. det är väl tur att man förändras! ;) 



Det ska bli grymt kul iaf! Tack älskling för att du följer med mig på detta spektakel!

2 kommentarer:

Anna sa...

Hamnade i din blogg när jag försökte googla fram recensioner av gårdagens konsert. Hoppas att du hade jättekul (eller kommer ha om du ska gå ikväll)!

Milla sa...

Hej!
Ska dit ikväll och är väldigt förväntasfull! Stämningen här i Köpenhamn är på topp! Folk campar utanför deras hotell, vi kikar från vår hotellbalkong istället. Nu ska vi precis göra oss klara att åka till Parken! Återkommer med recension!