Sångerska och sångpedagog

onsdag 20 juli 2011

My love, my life.

Hej bloggen! Mitt bloggande är lite disträt. Försöker planera resa. Det är två saker som måste lösas och vi håller tummarna för att de går att lösa imorn! Gör det du med! =)

Det bästa med det här kaoset är att jag är sjukt inspirerad! Det värsta är att jag inte hinner skriva ner alla låtidéer jag kommer på. Får försöka installera en dusch i pianorummet (eller inspelningsmöjligheter i duschen) för det är där jag kommer på det mesta!

Katterna verkar ha saknat oss lite. De kommer och är så gosiga, stryker sig och vill ligga nära. Givetvis får de. Det går inte att säga nej till dem!

Elvis hade fått massor av tovar av halsbandet han hade på sig. Stackars! =( Olle är världens bästa och Elvis världens fogligaste så de redde ut allting! Halsband fick de ha när vi var borta ifall de skulle råka rymma.

Sa jag att jag har världens finaste make?

Det har jag!

Inga kommentarer: