Sångerska och sångpedagog

torsdag 21 juli 2011

Men Telia...

Varför skickar ni ut fakturor på sånt som inte ska betalas?? Hur svårt kan det vara att hålla koll?? Man blir ju mörkrädd!! Ska man vara tvungen att sitta i er telefonkö varje månad för att ni inte kan hålla koll? En telefonkö som stänger 17.00 eftersom fakturafrågormänniskorna går hem liksom.

Telia, wtf??

Hur svårt kan det vara?

Lägg pengarna på kompetensutveckling istället för nya loggor och färgkoder! Please!

Och var fan är biobiljetterna vi skulle få när vi skaffade abbonemanget?

Anyone?

1 kommentar:

Lisa Arvidsson sa...

Hej!

Jag tänker inte ge mig på att försöka reda ut själva utskicket, eftersom jag inte vet vad det handlar om...
Men jag vill i alla fall tipsa dig om att du inte behöver ringa om tiderna inte passar dig, det går även bra att skicka e-post: http://www.telia.se/privat/kundservice/kontaktatelia/viae-post/

/Lisa Arvidsson
Telia kundservice