Sångerska och sångpedagog

tisdag 19 juli 2011

HAR BILJETTER!!!

Vi hittade biljetter till Düsseldorf! Har ännu ett antal frågetecken som måste rätas ut (ressätt, resdatum, katter, boende etc.) men vi har iaf biljetter! Ju mer jag tänker på det ju mer märker jag att jag verkligen vill uppleva detta!

Robbie mådde tydligen bättre ikväll och körde i Amsterdam. På fredag är det Hamburg.

Träffade svåger och svägerska samt underbart söte lille A idag (och igår en kortis). En såå fantastiskt fin liten fyramånadersgrabb. Lite skeptiskt till sin faster (mig) men det ska väl bli bättre hoppas jag! =)

Fick skjuts till Ängelholm och flög därifrån. En halvjobbig flygning. Det funkade dock och jag känner mig lite duktig!

Rabblar mitt mantra.

GÖR DET, GÖR DET SNYGGT. ALLT ÄR FULLKOMLIGT NORMALT.

Saknat mina bebisar massvis och det var såå härligt nu sent på kvällen när Ceasar hoppade upp i famnen och ville gosa! Tror att de saknat oss men är säker på att de har haft en bra vecka med mamma och Håkan!

Nu blir det sova ett tag. Mamma ska göra stuvade makaroner imorn! Längesen man fick mammas mat!

Kommer fler bilder från veckan en annan gång.

Har jag förresten berättat om Mamma Teamleader och Papa don't care? Ni vet, de som var på vår bröllopsresa? De var på tennis! Trodde jag skulle smälla av när jag såg dem sittandes framför oss, vår sektion, ett par rader längre ner! Spottade även pappan idag... Tror han kände igen oss.

Nu?

Sova.

Inga kommentarer: