Sångerska och sångpedagog

lördag 9 juli 2011

Jihoo!

Har lagat mat idag! Något vettigt måste man ju göra när man sover till två. Det utan att ha druckit dagen innan! Kanske kan försvara mig med att jag klev upp kvart i sju igår och var vaken till tre... Så det behövdes väl!

Ringde mamma och ville ha hennes recept på lasagne och hon hänvisade mig till kokboken som jag också har ett ex av. Fint! Har aldrig gjort det men nu blev det! Se så fin den är! En grönsallad till så! 


Till efterrätt blir det dessa vackra små bär! Olle hittade på tomten när han klippte gräset! Jättemånga! 



Olle trär upp på strå (och pillar i lasagnen på spisen) medan jag är mer en "amenvaff, häv i en kopp wtf"-tjej!


1 kommentar:

Lotta sa...

Åh vad avis jag blir när du har någon som plockar smultron till dig. Här hemma blir det lasagne till söndagsmiddag, jag använder alltid färska lasagneplattor och det blir smarrigt för en som inte är hejare på matlagning ;-)