Sångerska och sångpedagog

tisdag 12 juli 2011

Köpenhamn!

Så. Om ett par timmar åker vi till Köpenhamn. Vi flyger. Min idé. Idiotiskt. Vi hade dock lite svårt att lösa själva transporten och var inte så sugna på att ha bil i Kph så jag föreslog flyg. Idiot. Jag gillar inte att flyga. Punkt. Försöker tänka på 2x10-timmarsflygningen vi gjorde och klarade jag den borde jag väl klara detta!? Får tänka på den fantastiska konserten jag ska få uppleva! Och alla dagar med min älskling! Mysa runt i Danmark liksom. How sweet!

På lördag är det som sagt konsert och på söndag morgon tar vi tåget till Båstad för Swedish open och brat-häng! Får nog en skön söndagkväll där för alla brats åker på söndagen. Fint! På måndagen åker vi till Ängelholm och därifrån flyger vi hem. Under tiden bor mamma och Håkan hos oss och tar hand om hus och djur! Jättesnällt av dem!

Olle byggde kattnät till fönstren på altanen igår. Jättefina! Grovmaskigt nät på ramar som hålls fast med dass-spärrar. Ceasar plockade ner det idag så nu måste Olle göra ännu fler spärrar. Ceasar hängde sig helt enkelt med tassarna i nätet och drog ner det. Så enkelt. Han är nog en ingenjör den där kissen!

Katterna gillar inte nätet nå vidare eftersom de nu inte kan ligga på fönsterbrädet och titta ut. Det jamas högljutt i protest! De jamade så högt att en grannkatt kom och la sig utanför och stirrade på dem! Blev ju inte lugnare då kan man säga...

Kommer sakna mina pluttar. Det gör jag alltid! Svårt att somna utan deras trampande...

Inga kommentarer: