Sångerska och sångpedagog

onsdag 1 augusti 2012

V. 39 och augusti!

Helt galet! Idag är det augusti, månaden som vår bebis kommer få som födelsemånad! Alldeles jättehäftigt är det ju! En augustiunge! Det är väl riktigt fint? Bland de bästa har jag hört! ;)

Vi firar tvåårig bröllopsdag nästa vecka och jag kan inte förstå att det redan gått två år! Vart har de tagit vägen?? Tiden går fort när man har det underbart!

Nu ska jag försöka sova! Är inte riktigt trött men jag hoppas det ska ordna sig! Myrorna har flyttat in för kvällen men jag försöker hålla dem borta med högläge och vitaminer!

Somnade nån timme på eftermiddagen lagom till sista minuterna av damfotbollen. Skönt att iaf få sova lite! Ska försöka släppa det där med att vilja sova på nätterna och istället bli glad åt sömn när helst den behagar komma!

Nu kom iaf Ceasar! Han kommer ibland och vill sova mellan oss! Lillhjärtat! Spinner som en tok och vill bli klappad!

Olle läser på om förlossning!

Hoppas alla som vill får en underbar sömn inatt!

Puss och kram!

Inga kommentarer: