Sångerska och sångpedagog

onsdag 29 augusti 2012

Mjölk och besök!

Sitter med en liten tös i famnen och väntar på att middagen ska bli klar. Olle fixar tacos! :)

Idag var vi till Bvc igen. Lovisa har gått upp bra men vi berättade om alla kräkningar och magknipet så hon höll med om att vi kunde prova en mjölkfri ersättning en stund för att se om det var nån skillnad.

Lovisa har ätit två såna måltider nu och bara kräkts en gång per mål och ingenting däremellan! En otrolig skillnad, men redan? Känns lite otroligt! Magknipet vågar jag dock inte uttala mig om ännu!

Tänk vilket styr det är! :)

Sover i etapper och får ibland för mig att jag är pigg men det går fort över! :)

Idag var vi in en sväng till stan för att köpa ersättningen. Passade på att köpa lite kläder till Lovisa! Vantar och mössor samt ett par pyjamasar! Hon kräks ner dem och behöver extra! Mycket spännande att gå runt med tösen i en kundvagn! Hon älskar att åka bil så hon somnade och sov hela tiden!

Sedan fick vi finbesök igen! Anna, Mikael och tjejerna var här! Mysigt! :)

Nu ska jag se om jag får lägga ner henne bredvid mig i soffan så jag kan äta lite! Håll tummarna!

Inga kommentarer: