Sångerska och sångpedagog

söndag 26 augusti 2012

Slappsöndag

Idag har vi haft besök igen! Fyra av Lovisas kusiner har varit här och kikat på sin lillkusin! Tack så mycket för presenterna och besöket! :)

Roligt med besök och vi tar det lite pö om pö, sprider ut det lite! :)

Kikar på Solsidan just nu och fnissar åt mammagruppen i Odd Molly! Kommer man bli sån?? Känner mig dock mer som hon Mia Skäringers karaktär, kommer inte ihåg hennes namn, Anna kanske?

Imorn blir tösen tre veckor! Galet vad tiden går! Olle ska vara hemma i tre veckor till och imorn ska han hjälpa mig en stund med layouten på mitt metodikarbete så det blir klart. Vet hur jag vill ha det men inte hur jag får det så. En timma om dan tills det är klart är planen! Det borde man hinna med medan hon sover på dagen! Vore så skönt att bli klar med det och sedan kunna fokusera på de sista två resterna, uppsatsen och auskulteringen!

Om nån har nåt förslag på spännande sångundervisningssammanhang i Uppsalatrakten så är det bara att hojta!

Nu somnar jag snart! Galet trött och det har blivit lite av en grej att knoppa tidigt! Somnar tidigt och sover mellan matningarna. Får se när hon äter sista kvällsmålet ikväll, tippar runt elva och sedan får vi sova ett par timmar innan det är dags igen!

Något som håller oss sällskap är Lost! Gillade det inte alls när det gick på tv. Olle tittade dock och gillade det. Han kikade på Bb och nu har jag också blivit fast! Två säsonger kvar att se! :)

Känner att jag skriver väldigt konstigt och osammanhängande men så får det vara just nu!


Inga kommentarer: