Sångerska och sångpedagog

tisdag 28 augusti 2012

Mystisdag också???

Vad är detta?? Två mysdagar på raken??

Vi myser så pass att vi glömt att äta men det ska snart korrigeras mha ett besök på lokala pizzerian!

För andra gången idag har Lovisa somnat på mig. Gnälligheten kan liksom än så länge avvärjas på så vis. Hon tokdäckade mitt i ett jättegringnäll och har sovit i två timmar på min mage. Hon kanske längtar tillbaka?

Snart är det dags för mat till henne också. Hon har haft ganska lång stund mellan målen idag. Då undrar ju jag mest varför hon inte kunde ha lika långa uppehåll på natten, men men! Fyra timmar mellan flaskorna är ändå rätt bra! :)

Olle hjälper mig med layout och jag bygger upp inspirationsbank genom att läsa matbloggar!

Jag letar enkla goda recept som antingen är snabba att laga och/eller passar bra i matlådor!

Tar emot alla tips!

Inga kommentarer: