Sångerska och sångpedagog

fredag 24 augusti 2012

Regnväder!

Igår tänkte vi ta en promenad med vagnen igen. Vi var nämligen tvungna att gå och köpa mat åt Lovisa! Hon äter som en häst!! Bara bra, med tanke på den knackiga starten!

Det var bara det att vädret var jättedåligt och det regnade! Till slut klädde vi oss ändå, hade spenderat hela dan i mysläge i sängen med flera avsnitt av Lost, och begav oss iväg. Fiffigt med regnskydd till vagnen!

Det var uppehåll när vi gick men när vi skulle gå hem öppnades skyarna!! Uj uj vad det regnade! Öste ner!

Lovisa märkte dock inget utan sov gott i sin fina vagn!

Igår fick vi också hem en bok vi beställt. Den handlar om flaskmatning och vi vill ju lära oss allt liksom!

Är så himla tacksam för Olle har tagit de senaste nätternas nattmatning eftersom jag behöver sova och återhämta mig lite. Känner mig piggare på dagarna så jag antar att det fungerar. Jag brukar ändå vakna men inatt märkte jag inte av den första måltiden! Hoppas bara inte Olle kurkar! :(

Massor av bebiskläder köpte jag ju men inte mycket används! Det blir mest om vi ska lämna huset. Annars har hon mest bara blöja och filt när vi ligger och myser tillsammans. Hud mot hud liksom.

Nu ska jag snart vara ensam med henne för första gången! Olle ska in till stan och shoppa lite och gå på infomöte om öppna förskolan och sånt!

Saknar honom redan!

Inga kommentarer: