Sångerska och sångpedagog

torsdag 2 augusti 2012

Photoshoot!

Idag fick vi hämta bilderna från gravidfotograferingen vi var på! Jättespännande, och jätteläskigt eftersom jag AVSKYYYYR!!! att vara med på bild! Fotografen gjorde dock ett bra jobb och fick mig avslappnad! Rekommenderar verkligen henne om man behöver en duktig fotograf SAMT vill ha en vettig människa som får en att slappna av! Angelica Klang heter hon och finns att nå på www.fotografangelicaklang.se ! Hon finns även på Facebook!

Bjuppar på några bilder och det är som sagt Angelica Klang som tagit alla bilder!



Fotograf: Angelica Klang
















Det är jätteroligt att ha dessa bilder eftersom jag redan saknar magen! haha!

(Fast när jag tittar på dem så ser jag ju att den inte är så liten som jag inbillar mig! Den är ju GIGANTISK!!)

2 kommentarer:

Jenny Sagström sa...

Superfina juu!! :)

Milla sa...

Tack! :)