Sångerska och sångpedagog

onsdag 22 augusti 2012

Äntligen! +mammas matbekymmer!

Var till Bvc idag och nu har äntligen lillhjärtat passerat födelsevikten! Jätteskönt! Hon gick ju ner vad som var på gränsen till ok men vi har kämpat oss upp nu! 4115gram är hon uppe i!

För mamma är det dock tvärtom! Kilona rinner av, och det är väl alltid trevligt, finns ju att ta av, men jag har helt tappat matlusten! Det är mindre roligt! Är inte hungrig, bara lite snurrig. Inte sugen på nåt alls, inte ens jambomackor! Då är det illa!

Försöker tvinga i mig lite frukost, jag och olle delar en tallrik yoghurt med special k, en liten portion med något till lunch och likaså middag. Får dock kämpa som tusan och mår illa efter ett par tuggor!

Om nån har något tips tar jag gärna emot! Har ju redan gått ner allt jag gick upp och lite till! Visst, synd att klaga men ändå!

Inga kommentarer: