Sångerska och sångpedagog

onsdag 25 juli 2012

Värmeslag!

Gläds med alla semesterfirare som verkligen fått en kanondag i Uppsalatrakten idag. Själv håller jag mig i ett mörkt sovrum med en fläkt som går konstant, moffandes glass!

Måhända är det helt ok ute i skuggan men att klä på sig tillräckligt med kläder för att inte förarga grannarna känns inte så lockande!

En sån här dag vill man, eller iaf jag, vara vid havet. Gärna i en båt så man känner saltstänket i ansiktet och vinden i håret. Saknar det så jag nästan gråter! Sörjer att det blivit så här och kommer aldrig nånsin förlåta det!

Blod tjockare än vatten? My ass!!

Sörjer för min egen skull men också för att mitt lilla hjärta inte kommer att få uppleva det på samma sätt.. :(

Fan. Blir arg när jag tänker på det! Människor är inte alltid riktigt rätt installerade!

Hoppas ni FINA haft en bra och skön dag! Jag klarar mig! Ser svalare ut de kommande dagarna så jag kommer igen då! :)

Inga kommentarer: