Sångerska och sångpedagog

onsdag 11 juli 2012

V.36! Hemligast i världen!

Har precis kommit hem från Ackis. Har nämligen en bebis som gillar att vara hemlig, vilket inte uppskattas av mig! Trots upprepade kontaktförsök tyckte hon nämligen att det var en mycket roligare idé att vägra sparka eller ge sig till känna. Det uppskattas inte riktigt så vi for in på kontroll.

I samma sekund som barnmorskan, den jättebra barnmorskan, satte plupparna till ctgn gav hon sig till känns för första gången på vad som kändes som en evighet!

För att göra en lång historia kort så är allt bra med henne iaf! Mig med! Bra tryck och bra prover!

Nu sparkade hon precis starkt tre gånger! Mammas busunge!

Man ska ju liksom känna bebisen ordentligt varje dag nu för tiden.

Tänk, inte långt kvar nu!

Längtar mig tokig!

Fina fina älsklingen är helt underbar! Hade inte kunnat önska mig en bättre människa vid min sida!

Mina appar håller koll på mig. En app är dock lite otålig och saknar mig. Inte ömsesidigt faktiskt! 219 dagar över tiden! Joråsåattehh...

1 kommentar:

Emma sa...

Skönt att allt var bra! Busunge!