Sångerska och sångpedagog

måndag 2 juli 2012

Rabarber!

Tänk att man kan bli alldeles andfådd och slut av att plocka rabarber! Eftersom jag ville få iaf något vettigt gjort idag så tänkte jag ta vara på lite av rabarberna vi har. Knappt tre kilo blev det som jag skalat, skurit i bitar och matat frysboxen med. Får se om den försvinner där eller om jag kommer använda den till något! Förmodligen det förstnämnda men man kan ju alltid hoppas! :)

Imorn är det föräldragrupp igen! Alltid roligast med kontrollen i anslutning till den då man får lyssna på det lilla livet och mäta magen! Tycker att jag växer hela tiden och är stor som ett hus men det lär ju bli värre! Är ju flera veckor kvar liksom! :)

Längtar så himla mycket efter vår bebis! Det är lite läskigt, eller rätt mycket, men jag ser fram emot det hela med skräckblandad förtjusning!

Inga kommentarer: