Sångerska och sångpedagog

tisdag 17 juli 2012

Hjärnbrist!

Har sovit för lite i natt och det i kombination med graviditet verkar leda till hjärnbrist!

Efter föräldragruppen skulle jag nämligen uträtta lite ärenden på stan tänkte jag. Lika bra att passa på liksom! Shoppade lite småsaker här och där och stod plötsligt i kassan på Kappahl. Då slog det mig:

-hade inte jag en massa påsar nyss??

Hade absolut ingenting i händerna! Kunde heller inte komma på VAD jag shoppat, visste bara ATT jag gjort det.

Jag hade precis varit i en provhytt på Lindex så jag backade dit.

I den nu stod en annan kvinna och mina påsar hängde enligt henne inte där.

Suck! Hjärnan försökte febrilt komma på vad som skulle kunna tänkas finnas i de där påsarna utan att lyckas.

Gick så till kassan och en jättegullig tjej där hade precis hittat dem och hängt in dem bakom kassan under "kvarglömt"! Tack o lov!

Hade iaf shoppat en massa bra saker så tur var det att jag fick tillbaka dem.

Sitter nu på bussen och är snart hemma. Då blir det energipåfyllning och ett par timmars sömn! Hoppas på att funka bättre sen!

Inga kommentarer: