Sångerska och sångpedagog

söndag 15 juli 2012

Skiftarbete

Har ju världens sötaste djur, så är det ju bara!

Tänkte att det skulle bli väldigt tomt att sova utan Olle men katterna tog hand om den saken. Känns nästan som att de gjort upp om saken! De turades nämligen om att hålla mig sällskap under natten så jag behövde aldrig vara själv!

Ceasar tog första skiftet då han låg i sängen redan när jag la mig vid två. Där låg han sedan kvar när jag vaknade vid fyra för att gå på toaletten.

Jag somnade sedan om och vaknade till när han gick. Strax därefter tittade jag upp igen och då låg Elvis på samma plats.

Elvis låg kvar när jag vaknade igen vid åtta för ytterligare ett besök.

Vid nio sprang han iväg och Ceasar kom tillbaka.

Vaknade nyss och då låg Ceasar kvar. Elvis har precis anslutit för lite morgonmys!

Mina älskade katter!