Sångerska och sångpedagog

torsdag 19 juli 2012

Baka baka multitask!

Förra året sket vi i alla vinbär. Eller, vi gjorde gelé som blev galet misslyckad, men förutom det! I år tänkte jag försöka orka göra iaf något av några.

Snabbt och enkelt är kravet och jag hittade ett recept på en vinbärskaka. Misstänkt lik en hallonkaka jag gjorde förra året så jag tänkte att jag skulle prova. Ett väldigt enkelt recept iaf!

Har ännu inte smakat så jag får väl återkomma om den saken. Planen är att den ska flytta in i frysboxen!

När jag stod med smeten ringde försäkringskassan så det blev lite multitask där ett tag! Hoppas jag sa rätt saker bara... Hjärnan hänger liksom inte riktigt med! Haha!

På väg in till min man nu. Sjukt varm tänkte jag att jag skulle hoppa jacka. Har åkt buss i fem minuter och nu kom regnet. Suck! Klädd i linne och mina nya supersköna mammashorts från hm. Ingen bra grej i kombo med regn kanske. Tur att jag har ett paraply i väskan!

Vågar jag säga att jag har tur med vädret? Pallar inte alls värme så detta är sjukt nice! Verkligen! Någon hörde min request!

Inga kommentarer: