Sångerska och sångpedagog

måndag 30 juli 2012

Älskade!

Det är tur för mig att min man vill ha barn! Jag menar, han är alldeles underbar och hjälper mig med allt som är svårt nu och det är jobbigt att behöva vara så needy och tänk hur det hade känts då om han inte alls varit sugen på att bli pappa!

Liksom.

Eller, kanske en jättedum tanke, men jag är iaf så otroligt tacksam för allt han gör för mig! För oss! För vårt ofödda barn! Hade aldrig klarat det utan honom, varken psykiskt eller fysiskt!

Och vad får han tillbaka? Ja världens sämsta fru som är så otroligt glömsk!! Tur att vi hade lite fikabröd (kaffebrö!!!) i frysen till namnsdagsfikat! Detta trots att jag till o med drömde om det i natt. Mitt i undermedvetna och mitt medvetna jag är inte riktigt synkade tror jag!

Nu ska jag krypa ner under lakanet och försöka sova lite! Igår var en tung dag, pigghetsmässigt eftersom jag knappt sov något men det tog jag igen idag med sovmorgon till tolv och sedan middagslur mellan ett och tre...

Älsklingen ska till kontoret imorn och jag får besök av finaste Elin för lite tjejsnack!

Puss och kram till er och jag hoppas ni alla får uppleva den fantastiska känslan av att dela livet med en annan underbar människa! Min behåller jag för mig själv, men ni fattar principen!

Sov gott!

Inga kommentarer: