Sångerska och sångpedagog

måndag 9 juli 2012

Moist monday!

Det är helt galet vilket väder! Fuktigt, varmt och tryckande! Om det inte vore för alla översvämningsdrabbade skulle jag önska mig ett rejält åskväder med tillhörande regntömning och hoppas på lite bättre luft där efter. Ok, jag är lite ego och hoppas på regn. Förlåt mig!

Åskan i helgen verkar ha tagit vårt modem iaf så lite straffad har vi blivit ändå. Hoppas de får ordning på det snart för man har ju gjort sig så beroende!! Allt går ju via bredbandet och mobiltäckningen är inget vidare pålitlig hemma hos oss.

Mamma och H vaktade våra pälsälsklingar i helgen och då tog de med lite saker från när jag var liten. Mest leksaker. Bland annat min gamla gunghäst! Så fin men jag har inte kikat närmare på skick och så.

I en kartong låg mina två dockor nedbäddade under en filt. Den mörka hette Mia minns jag men jag kommer inte ihåg vad den ljusa hette. Henne kan man dock stoppa skivor i så hon pratar! Vet inte om det är nån slags Skrållan-typ kanske.

Nu är jag på väg in till stan iaf. Studiebesök på förlossningen idag med föräldragruppen och vår jättebraiga barnmorska Karin.

På torsdag ska vi hämta barnvagnen och jag längtar massvis! Den sista stora pusselbiten, förutom själva bebisen då!

Magen är verkligen skitstor nu! Ujuj! Ska sen bli ännu större också??? Förmodligen! Mina fötter är försvunna!

Inga kommentarer: