Sångerska och sångpedagog

onsdag 12 oktober 2011

Tröttmössa!

Men herre min je! Nån måste ha drogat mig idag! Är så sjukt trött!

Kom hem rätt tidigt och hann göra mat, sätta mig, äta lite och sedan somnade jag rätt upp och ner i soffan! Sedan dess har jag varit väldigt overksam, så overksam som man kan vara faktiskt! Till o med katterna verkar smittade! Elvis ligger och sover på rosa mattan och Ceasar snarkar i korgen i klösträdet!

Olle är på syjunta med jobbet! ;) så jag är ensam med pälsisarna! Funderar faktiskt på att krypa ner och sova, ladda inför den långa arbetsdagen imorn! Socialt? Näe.

Längtar efter vår crosstrainer! Kan höra hur den ropar på mig där den står i garaget och bara väntar på att bli uppackad!

Ger maken 20 minuter till, sen blir det sängläge!

Sov sött!

Inga kommentarer: