Sångerska och sångpedagog

onsdag 19 oktober 2011

Dagens dilemma!

Ska jag häva i en massa hårfärg i skallen ikväll eller ska jag vänta tills på fredag?

Lutar åt fredag faktiskt! Och det MÅSTE göras! Har en utväxt som skulle få värsta trashbruttan att dränka nyllet i skämskudden! Betyder det att jag är lika mycket trash? Förmodligen! Jag skäms lite också faktiskt!

Har fått en ryggvärk utan dess like! Typ tredje gången jag får denna! Första gången var när vi bodde på Väktis och hade en sjukt mjuk och dålig säng! Andra gången var på Klockis! Sen nu då. Svårt att gå, svårt att sitta, svårt att stå! Så ont så långt ner! Känner mig som Agda, 97 med brutet lårben! Eller bruten stjärt kanske!

Ryggskott? Stjärtskott!

På fredag är det jazz och på söndag är det sånglektion i Sthlm! Värda saker men något som är ovärt är att min hals fått inneboende! Något som gör ont och jag försöker tvinga bort det med kanjang, vitaminer och andra trix! Tar gärna emot fler! De måste dock vara lätta, jag är rätt lat! ;-) Men jag vill blir frisk tills i helgen så jag är beredd att anstränga mig lite!

Fick höra en startmix på en av mina låtar också! Spännande och sjukt bisarrt! Det som jag satt och slökomponerade i 419 (tror jag bestämt) finns plötsligt förevigat på skiva! Väldigt läskigt! Men lite kul! Grymt härligt att få jobba med så fantastiska musiker! What have I done to deserve it?? =)

Kärlek åt folket!

Inga kommentarer: