Sångerska och sångpedagog

lördag 8 oktober 2011

Baby, you can drive my car!!

Har varit ute och burnat med Passaten idag! Har ju fått alla papper nu, Olle är min handledare FOR LIFE!! och idag var det dags för mig att testa för första gången!

Vi hittade en rätt ok parkering som vi testade på. Problemen började dock tidigt. Min högerfot är störd! Får väldigt ofta ont i den på ovansidan, den tycker om att max vara "normalböjd" och allra helst lite utsträckt. Om den ska vara lite ihoptryckt, sas, så får jag ont i hela underbenet, knäet och höften. Funderar lite smått om det är rester av min "gå-på-tå-faibless" från unga år.. Den funktionen hade varit grym att ha när man ska bromsa och sånt.

Så sittställningen blev ett problem. När jag var tillräckligt långt borta från pedalerna för att vristen skulle mår bra, var det alldeles för långt till ratten. Typ. Summan av kardemumman blev att det blev en kompromiss och att jag nu har ont i foten. Funkfoten, btw! Den jag gjorde illa på v-dala efter funkgiget! Känner fortfarande av det när jag går... Amputation?

Startade och donade också! Krypkörde med grundgas och gjorde fina svängar! Bara två motorstopp förorsakade jag och då var det första gången jag testade öht! Var väl ändå lite duktigt av mig!?

Det är sjukt läskigt! Man kan orsaka så stora skador liksom...

Hoppas vi hinner testa lite imorn också, för att fräscha upp minnet!

Nu ska vi kolla vad som finns i kartongerna som stått i tvättstugan sedan vi flyttade in!

Kärlek till er!

Inga kommentarer: