Sångerska och sångpedagog

måndag 10 oktober 2011

Dagens bajs: H&M!

Galet less man blir då!! Beställde prylar 1/9 och själva beställningen är fortfarande inte avslutad! 


Kläder kom, fel storlekar, byttes, kom igen men felpaketerade så fel storlek igen, kläder restnoterades och skulle komma senare.


Beställde en svart kavaj! En vanlig, enkel svart jävla kavaj! Hade provat i butik men tuttarna tog emot så jag beställde en större storlek! Först var den sagd att komma i mitten av september för att sedan lååångsamt skjutas fram och hamna på runt 5/11! Fine! Fick till o med ett pappersbrev! förra veckan där det stod att den skulle levereras mitten av november (vilket datum det nu skulle vara).


Idag hade den försvunnit från "mina sidor" som det så fint heter. Ringde och kollade! Då fick jag höra att den faktiskt var helt slutsåld och de skulle inte få in den igen! Men vafff!! Hade ni inte kunnat säga det tidigare??? Eller borde inte jag fått nån slags förtur till en kavaj eftersom jag inte i min fullaste fantasi kan tänka mig att lagret legat på 0 hela den här tiden?? Om det hade funnits nån ynka kavaj borde de väl fan ha skickat den! Hade lagret varit tömt och de vetat om att de inte skulle få påfyllning kunde de väl ha skickat ut nån info??


"sorry kunden, vi fuckade upp! Du lyckades beställa nånting som egentligen 
inte fanns (känns det igen?) och vi orkade helt enkelt inte berätta det för dig!"


Näe, istället ska JAG behöva ringa och kolla allt tjafs de ställer till med! Rimligt? Orimligt!


Det mest fantastiska i den här storyn är att man fortfarande kan beställa kavajen på hemsidan! Finns ingenting som visar på att den är slutsåld! Inget alls! Hon kan sitta och säga att det inte finns något alls på lager men borde inte deras sida uppdateras då?


Mycket dåligt, HM, H&M!




De ska dock ha cred för att de skickar en ny klänning (igen!) med rabatt som kompensation för den de hade lagt i fel storlekspåse! Tredje klänningen gillt?


Men nej, det väger inte upp detta uppfuckande! 


Satans! 


Inga kommentarer: